Thursday, June 19, 2008

Börjar likna kärlek banne mig....

Efter fyra timmars slit med letande efter möbler, trappa upp och trappa ner, tandagissel och lasta på och av vagnen så har jag nu inhandlat möbler till min lokal, Mattestudion! Inte riktigt min stil att shoppa men vissa saker måste man göra om det ska bli gjort.

Väl tillbaka på skolan finner jag Camilla som har "målat klart". Vilken lycka att se lokalen färdigmålad. Aja, nästan färdigmålad, så när som på lite vit färg i taket och en annan detalj som är fortfarande för diskussion om måla eller inte måla.... Hon hade målat några bordskivor också, de blev superläckra, ni ska få se dem sedan. Kanske att Camilla har rätt i att de skulle behöva även lite svart färg på bena.

Jag kunde inte slita mig riktigt så jag började lite smått med möblerna. Ett bord plockades fram och sattes ihop, bara för att "få känna in" lite. Fint. Börjar likna kärlek banne mig. Tyvärr så tar energin slut ibland så jag fick packa ihop och åka hem.

Nu tar jag time-out över helgen och är tillbaka måndag morgon.
Bilden ger en hint om hur fint det är på väggarna :-)
See you / J

No comments: